ATLAS.SK: Štvrtok, 30.10.2014
meniny má Simona, Šimon
Ďalší fit tip 'Skoky na švihadle'

Zásady kondičnej chôdze

Hodinou stredne rýchlej chôdze spálite slušných 1 042 KJ. Ak sa chcete dostať do formy prirodzenou cestou, bez trenažérov a služieb fitnescentier, využite teplejšie počasie a dajte sa na kondičnú chôdzu. Kondičná chôdza je oproti klasickej rýchlejšia. Aby mala pre vás aj želaný zdravotný prínos, tu je niekoľko jednoduchých zásad: Podstatné je, aby boli všetky telesné partie pri chodení zaťažené rovnomerne, čo sa vám podarí jedine s rovnomernou dĺžkou kroku. V opačnom prípade dôjde k jednostrannému zaťaženiu pohybového aparátu, čím trpí vaša chrbtica.  Kroky musia byť pružné, kvôli šetreniu kĺbov. Mierne hopsanie je preto zdravšie ako ťažkopádna chôdza. Po došliapnutí na pätu váha plynule prechádza na špičku, pričom si treba ustriehnuť, aby ťažisko neostávalo na vonkajšej strane chodidla.

Šport
Starohorská 72, 97411 Banská Bystrica
Nádvorná ulica 9143/22 , 96001 Zvolen
Odoberajte novinky