ATLAS.SK: Utorok, 22.7.2014
meniny má Magdaléna
   

FOTO: Paródie slávnych značiek

20.7.2012 | Biznis

Ľudská kreativita nepozná hranice. Keď sa stretnú majstri slova a grafiky, môže z toho vzniknúť pomerne zaujímavá zbierka materiálu. Podobný výtvor vám ponúkame aj dnes v galérii paródií tých najznámejších značiek a produktov. Tvorcovia si vzali na paškál nie len názvy, ale aj marketingové slogany, ktoré upravili a preniesli naspäť do reality.

Zaplať za prsia
Legendárny magazín Playboy vraj už dávno nie je o kvalitnej žurnalistike s príchuťou erotických dobrodružstiev. Vedia to nie len tí, ktorí ho už dávno nekupujú, ale aj tí, ktoré mu z nostalgie ostali verní dodnes. O čom to celé je? Pozrite sa na upravený názov časopisu a uznajte, či na tom niečo nebude. Rovnako kus pravdy nájdete aj v ďalších upravených logách a sloganoch známych produktov, či už je to káva Starbucks, ktorú označujú za kalorickú bombu, či hudobnú stanicu MTV, ktorú dnes už sledujú len magori.

Podobnú kreatívnu facku dostanú aj značky zo sveta technológií. Spomínate si, keď bola Nokia na vrchole popularity? Mnohí sa domnievajú, že dnes po nej ani pes neštekne a tak jej slogan aj názov upravili do aktuálnejšej podoby. Pýtate sa prečo to tak je? Možno pre rastúcu popularitu inej značky, ktorá hlási, že imidž niečo stojí. A je to tak. V galérii potešíme aj fanúšikov drahých áut, ktoré sľubujú to isté, čo každý tretí spam, ktorý nájdete vo svojom e-maile.

Ak máte radi kreatívne riešenia, či virálom zaváňajúci obsah, kliknite si do dnešnej GALÉRIE paródií slávnych značiek, ktoré napriek tomu vedia, že aj negatívna reklama, je reklamou.

Autor: Michal

Diskusia k článku
 
Fakty o Chuckovi Norrisovi.
Otestovalo sa 849 ľudí

Tipy na dnes

 
Vtip dňa

Na súde sa pýta sudca manžela:
A kedy začali medzi vami prvé nezhody?"
"Keď som trval na tom, že aj ja chcem byť na svadobnej fotografii."

 
Virtuálny barAbsolut Blue Moon Absolut Blue Moon
  • 4 cl vodky
  • 4 cl Blue curacca
  • 4 cl ananásového džúsu
  • 1 plátok ananásu
  • ľad
 
Hra na dnes